Juraj Sitár
Dvojkríž Svetla
Dva spojené rovnoramenné kríže
Symbolizujú prepojenie pôsobenia oboch Synov Všemohúceho a hovoria ľudstvu: „Vidiac Vôľu Všemohúceho, máte ju s Láskou sprostredkovávať!“
Rovnoramenný
kríž spojený s T krížom na troch vrchoch
Z Lásky, Pravdy a Čistoty od Všemohúceho
Otca prišiel do hmoty Boží Syn Abdruschin.
Z Lásky (červený vrch vľavo), Pravdy
(modrý vrch v strede) a Čistoty (biely vrch napravo) od Všemohúceho Otca (T
kríž – Táta) prišiel do hmoty Boží Syn Abdruschin (rovnoramenný kríž).
Boží Syn Abdruschin od Všemohúceho Otca z
Pravdy, Lásky a Čistoty do hmoty prišiel.
Z Pravdy, Lásky a Čistoty prišiel od
Všemohúceho Otca Boží Syn Abdruschin.
Dvojkríž Slovenov
Sloveni
– tí, ktorí sa snažia žiť podľa Slova
Ľudia pozrite a viďte dva kríže a tri
vrchy v kruhu – znak Slovenov!
Prvý rovnoramenný kríž je biely – je to
kríž Svetla, kríž Pravdy, je to kríž Života. Má dve rovnako veľké ramená na
znak toho, že vo Stvorení pôsobia dva rovnocenné princípy. Vodorovné rameno
symbolizuje pasívny princíp – teda ženský (prijímajúci). Zvislé rameno
symbolizuje aktívny princíp – teda mužský (dávajúci). „Vzal rebro a učinil
ženu“ – teda z pôvodného kríža osamostatnil dve ramená.
Tým bola Dokonalosť rozdelená na dva
rovnocenné princípy a z jednosmerného pohybu dopredu nastal pohyb krúživý.
Dokonalosť znovu vzniká spojením muža a ženy v ich spolupôsobení. Žena je tá,
ktorá svojím jemnejším vyciťovaním prijíma tvorivú silu a rozhoduje o smere, čo
treba urobiť. Muž je ten, ktorý túto tvorivú silu preberá od ženy, prevádza ju
v tvorivý čin v danom smere a rozhoduje o tom ako ju použiť.
Kríž je zakončený štyrmi Kráľovskými
trigónmi, z ktorých jediný obrátený smerom nahor symbolizuje Všemohúceho Otca
Triglava a jeho synov Ježiša – Lásku Všemohúceho Triglava a Imanuela – Vôľu
Všemohúceho Triglava.
Samotný kríž je symbolom Novej zmluvy,
ktorá sa uzatvára medzi Stvoriteľom a človekom, avšak iba takým človekom, ktorý
o to v pokore prosí. „Budú niesť znamenie Všemohúceho Triglava na svojich
čelách“ – je to skutočný kríž na čelách ľudských duchov spečatených Svetlu.
Druhý kríž – zvaný T-kríž je čierny, je to
kríž smrti. Navždy nám pripomína vinu, ktorej sme sa dopustili ako ľudstvo, keď
sme na ňom zákerne zavraždili Pána Ježiša.
Červené pole za krížmi symbolizuje krv,
ktorá musela byť ľudstvom preliata ako splátka za túto hlúpu vraždu.
Tri modré vrchy symbolizujú ducha troch
povolaných národov. Sú rovnako veľké na znak toho, že žiaden národ nemá právo
vyvyšovať sa nad iné národy.
Prvý vrch (vľavo) Matra (mantra) – vrch
náboženských spevov symbolizuje prvý povolaný národ, ktorým bol národ Židov.
„Po tisícročia bol starostlivo vedený a pripravovaný“ – o čom svedčí množstvo
básní Starého Zákona. Mal byť národom učiteľov, ktorý by učil všetky národy
sveta Slovu Pánovmu pod vedením stelesnenej časti Lásky Všemohúceho Triglava.
Národ Židovský sklamal! Nielenže Syna
Božieho neprijal, ale ešte ho aj podlo a nenávistne zavraždil. Židia boli za to
rozprášení do celého sveta a prenasledovaní bez konca. Za túto vraždu však
nemožno viniť dnešných Židov, nakoľko ľudskí duchovia, ktorí boli v tej dobe
inkarnovaní v Židovskom národe, môžu byť dnes inkarnovaní kdekoľvek na Zemi.
Pán Ježiš pred svojou smrťou zvestoval
priblíženie sa Kráľovstva Božieho, ktoré nastane akonáhle príde Syn Človeka,
aby súdil živých i mŕtvych.
Avšak história sa opakovala:
Druhý vrch (vpravo) Fatra (vatra) – vrch
čmudiaci, symbolizuje druhý povolaný národ, ktorým bol národ Nemcov.
I Nemecký národ bol dlhodobo pripravovaný
pre veľké učiteľské poslanie. Jeho jazyk bol starostlivo brúsený, aby mohol
jasne a neomylne vyjadriť Slovo Večnej Pravdy.
Mal byť mocný, pretože Syn Človeka mal
predstúpiť pred celý svet v moci a sláve. Avšak i tento povolaný národ sklamal.
Nepochopiteľným spôsobom, hnevom a nenávisťou strpčil cestu Pána Imanuela –
stelesnenej časti Vôle Všemohúceho Triglava až k zúfalstvu.
Miesto Vodcu prijal zvodcu, ktorý nemohol
položiť pevné základy Tisícročnej ríše, ale len chabé základy Tretej ríše
postavenej na pýche a nenávisti.
Nemecký národ sám seba tak vymazal z
večnej knihy života, ako národ idúci naproti svojmu osudu. Za toto sklamanie
opäť nemožno viniť dnešných Nemcov, nakoľko ľudskí duchovia, ktorí boli v tej
dobe inkarnovaní v Nemeckom národe, môžu byť dnes inkarnovaní opäť kdekoľvek na
Zemi.
V Slovanských jazykoch znie meno Nemeckého
národa najvýstižnejšie. Nemec – ten, ktorý nevydal svedectva – ten, ktorý
neprehovoril – ten, ktorý ostal nemý. Rusko – sila Slovanov, ukončilo neblahú
činnosť Tretej ríše.
Tretí vrch (v strede) Tatra (tantra) –
vrch posvätný symbolizuje tretí povolaný národ, národ Slovenov. Pán Imanuel,
ešte za svojho života na Zemi, odňal povolanie od veľkého Nemeckého národa a
povolal národ malý, v tej dobe politicky označovaný ako Československý národ.
Povolanie patrí všetkým, ktorí žijú na
území „Baránka“ – Čiech, Moravy, Sliezska, Slovenska i Podkarpatskej Rusi. Tým,
ktorí si v počiatkoch budovania svojej vlasti vraveli Sloveni. Povolanie je k
práci na sebe, aby sa znovu stali Slovenmi – ľuďmi, ktorí žijú podľa Slova
Všemohúceho Triglava. Ako Sloveni majú potom vytvoriť Tisícročnú ríšu – zem Slova,
ktorá bude žiarivým príkladom usporiadania spoločenského života na Zemi a
pozdvihnutia vlastnej kultúry. Národy „Baránka“ majú usporiadaním svojho
spoločenského života, v zmysle Slova Všemohúceho Triglava, byť príkladom, ako
pozdvihnúť vlastnú kultúru do plného kvetu a ako sa navzájom obohacovať medzi
národmi, nakoľko každá kultúra prináša čosi jedinečné. Vo svojej jedinečnosti
nepotrebuje žiadna kultúra potlačovať iné kultúry, naopak dáva im inšpirácie
svojou krásou a prijíma inšpirácie z krásy iných kultúr. V tom máme byť
príkladom, nie v miesení kultúr. Národy „Baránka“ nemajú vnucovať svoju kultúru
iným národom, majú im byť príkladom ako priviesť svoju kultúru v dnešnom svete
k plnému rozkvetu pomocou usporiadania spoločenského života v zmysle Slova
Všemohúceho Triglava. Iné národy budú potom tento príklad nasledovať a tiež
pozdvihnú svoju kultúru k plnému rozkvetu pomocou usporiadania spoločenského
života v zmysle Slova Všemohúceho Triglava.
Povolanie nie je vyvolenie, je to slobodné
rozhodnutie človeka – je to jeho mravný záväzok, zdokonaliť sa vo svojej
vlastnej tvorivej činnosti so železnou snahou tak, že vo všetkom svojom konaní
bude ľuďom k požehnaniu a súčasne bude ostatným ľuďom vzorom – predobrazom v
druhu svojej tvorivej činnosti. Pritom sa nič nemení navonok v jeho životnom
behu samotnom, pretože on len vystupňuje svoje vlastné úsilie po čistote a
dokonalosti vo všetkom svojom konaní a vo svojej tvorivej činnosti.
Byť Slovenom sa dnes vzťahuje výhradne k
ľudskému duchu, bez rozdielu pôvodu, vierovyznania, národnosti, či farby pleti.
Byť Slovenom znamená, aby zametač ulice bol príkladným zametačom ulice,
automechanik príkladným automechanikom, lekár príkladným lekárom, aby kresťan
bol príkladným kresťanom v celom svojom živote, aby moslim bol príkladným
moslimom, žid príkladným židom, budhista príkladným budhistom, aby černoch bol
príkladným černochom, aby Japonec bol príkladným Japoncom, Číňan príkladným
Číňanom. Aby každý národ slobodne budoval svoju kultúru, aby sa tieto kultúry
mohli vzájomne obohacovať, pretože národy Zeme sú ako kvety na lúke – každý má
svoju krásu a spoločne tvoria pestrú lúku. Nikto by nechcel na lúke len jeden
druh kvetov, jednej farby. V tom pochybil nielen katolicizmus, ale všetky
kultúry, ktoré sa snažili a snažia vnútiť svoj spôsob života ostatným. Tak, ako
pekárom môže byť každý člověk, ktorý sa o pekárske umenie snaží, bez rozdielu
pôvodu, vierovyznania, národnosti, či farby pleti, tak i Slovenom môže byť
každý človek, kdekoľvek na Zemi, ktorý Slovo Pánovo vo svojom srdci nesie, teda
ten, ktorý podľa Slova Všemohúceho Triglava žije – je strážcom a nositeľom
SLOVA.
Celý znak Slovenov je v kruhu, pretože
kruh symbolizuje konečnosť – uzavretosť Stvorenia – teda to, že vysvetlené deje
prebiehajú v ohraničenom Stvorení.
Dvojkríž Slovenska
Dnešný znak Slovákov je v zaužívanom
erbovom tvare, ktorý pripomína Kráľovský trigón z Kríža Pravdy obrátený smerom
nadol, symbolizujúci pôsobenie Všemohúceho Triglava do Stvorenia skrze
Spravodlivosť, Lásku a Čistotu – teda Imanuela, Máriu a Irmingard.
Krajné vrchy sú nižšie, pretože národy,
ktoré symbolizujú, už v minulosti sklamali. Samotný dvojkríž v súčasnom tvare
sa najvýstižnejšie vysvetľuje slovami: „Utrpením a sebaobetovaním (spodné
rameno) ku vzkrieseniu a víťazstvu (vrchné rameno).“ Toto vysvetlenie vytvára
predpoklad pre pochopenie úplnej podstaty dvojkríža.
Aby sme poodhalili rúško tajomstva nad
genézou príchodu dvojkríža na Slovensko, a aby sme našli jeho pôvod, musíme
putovať hlbšie do dejín.
Na Slovensko prišiel dvojkríž z Byzancie a
to ešte pred príchodom Konštantína a Metoda – za čias Samovej ríše, ktorá mala
podporu Byzancie.
Odkiaľ prišiel dvojkríž do Byzancie prestane byť záhadou, ak si uvedomíme, že Mojžiš – zakladateľ židovského IS-RA-ela, pobudol istý čas u ABD-RU-SHINA v jeho Ríši IS-RA a dvojkríž poznal ako žezlo ABD-RU-SHINOVE.
Odkiaľ prišiel dvojkríž do Byzancie prestane byť záhadou, ak si uvedomíme, že Mojžiš – zakladateľ židovského IS-RA-ela, pobudol istý čas u ABD-RU-SHINA v jeho Ríši IS-RA a dvojkríž poznal ako žezlo ABD-RU-SHINOVE.
Tu sa Mojžiš pripravoval na svoje poslanie
a neskôr sprostredkovával Židom vedenie o jedinom Bohu, prinesené v tej dobe
ABD-RU-SHINOM – kniežaťom Ríše IS-RA.
Ríša IS-RA sa nachádzala pod Egyptom a v
okolitých krajinách jej vraveli Ríša Midjanského kniežaťa alebo kňaza, ako sa
zachovala i v Biblii, kde sa píše o uchýlení sa Mojžiša pred Faraónovým hnevom
pod ochranu Midjanského kniežaťa. Pod ochranu znamená, že táto ríša bola silná
i voči vtedajšiemu Egyptu.
ABD-RU-SHIN jej názvom IS-RA vyjadril
spojenie dvoch národov ISmanov a ARAbov.
K pôvodu dvojkríža, uverejňujeme preklad
časti náhrobnej dosky ABD-RU-SHINA:
„Zbystrite pozornosť, ľudia (1), tu v ríši
tieňov žije duševne (2) i pozemsky (3) dokonalý. Zbabelá ruka vraha (4) ho
poslala dolu, jeho, ktorý bol múdrejší než posvätný ibis (5). Bol ako jasná
plocha lesklého striebra, v ktorej sa prezerajú naše ženy (6). Bol čistý a
svetlý a bol hodný nosiť korunu (7), ktorá mu teraz spadla z hlavy. Až sa na
oblohe objaví znamenie rýb (8), až potom príde kráľ, ktorý mu bude čistotou
rovný. Bude chudobný ako vták v povetrí (10) a bude vyslaný, aby zašliapol
falošného hada (9). Až do tej doby bude ABD-RU-SHINOVE žezlo (11) odpočívať.
Žiadny vládca nás nepovedie tak ako On. Bedákajte bratia (12), plačte osamelí,
odišiel od nás ten, ktorý nám bol Otcom.“
Kto chce, vidí z textu jasný poukaz na
bratstvo oboch Synov Božích i jasne vyobrazené žezlo ABD-RU-SHINA, ktoré držal
v rukách pri svojom prvom príchode na našu Zem. Poukaz na znamenie rýb na
oblohe a príchod Pána Ježiša a dobu, do ktorej bude ABD-RU-SHINOVE žezlo
odpočívať, je tiež zrejmý.
Príchodom Konštantína a Metoda dvojkríž
plne zakotvil svoje pôsobenie na území Slovenska, Panónie, Moravy, Sliezska,
Čiech i Podkarpatskej Rusi.
Podľa legendy neskôr Štefan preberá
Svätoplukovo žezlo s dvojkrížom, no koruna mu pri korunovácii padá z hlavy a
predurčuje tak život Uhorska – Zeme u hor Turských (Tatier). Zo Svätoplukovej
koruny bol odstránený dvojkríž a nahradený klasickým krížom. Tento sa pri páde
koruny zo Štefanovej hlavy skrivil a tak ostal doteraz. Symbolizuje Perúnov
šikmý rovnoranenný kríž.
V Uhorskom znaku je dvojkríž odsunutý
bokom, i keď koruna pod ním ostáva. Vedenie o dvojkríži sa vytráca.
Štúrovci neskôr znovu prijímajú vedenie o
dvojkríži a stavajú ho na modré trojvŕšie.
Počas prvého Československého štátu je
dvojkríž umiestnený v mieste srdca na hrudi leva a tvar republiky pripomína
baránka. Znamená to, že „Baránok“ ožíva a Lev chráni vedenie o dvojkríži.
Predznačuje to mnohé udalosti, ktoré mohli nastať.
V tejto dobe v čase druhého pôsobenia
Abdruschina na Zemi, vytvorením spojenia Imanuel – Parsifal – Abdruschin (pri
rovnoramennom kríži Kráľovský trigón vľavo) znovu vyvstáva i vedenie o
dvojkríži. Hitler však zajal Imanuela a znemožnil mu tak vytvorenie Tisícročnej
ríše. „Baránkovi odsekol hlavu“ a dvojkríž sa samostatne zaskvel počas prvého
Slovenského štátu.
Prezident Slovenského štátu mal snahu
vybudovať národnú spoločnosť na základe Slova. Heslo „Za Boha život, za národ
slobodu!“ to symbolizuje. Aká bola však realita? Dvojkrížu v znaku Slovenska
chýbajú trigóny, a teda i vedenie o nich a hoci tento je biely, dvojkríž na
rukávoch predstaviteľov Hlinkovej gardy je čierny, čo symbolizuje i pohyby v
štáte, z jednej strany k bielemu a z druhej k čiernemu dvojkrížu zneužitému k
násiliu a trápeniu bezbranných.
Po smrti pána Imanuela – v Nemeckom zajatí
pod dozorom Gestapa, neskôr čierny dvojkríž horí v plameňoch pod Kriváňom na
hrudi leva počas druhého Československého štátu. Tvar štátu – „Baránok“ už nemá
roh, ani zadné nohy. Plamene majú za úlohu očistiť znesvätenie dvojkríža
Hlinkovou gardou.
Vedenie o dvojkríži sa znovu prebúdza po
roku 1989 avšak dvojkríž je znovu odsunutý bokom – tak ako v Uhorsku, tentoraz
však za leva.
Nie ľud, ale svetské mocnosti znovu
„odsekli Baránkovi hlavu“.
Na Slovensku dnes opäť žiari biely
dvojkríž a vyzýva Slovákov i Slovenky k službe Všemohúcemu Triglavu. Slovenka –
tá, ktorá čistotou svojho ducha svoje okolie k Slovu povznáša, je stále
Slovenkou. Tak, ako kedysi, za dávnych čias, preciťuje pôsobenie Prakráľovnej
Elizabeth do Stvorenia (pri rovnoramennom kríži Kráľovský trigón vpravo
Elizabeth – Parsifal – Mária). Z názvov vidieť, že Slovensko je Slovenskom,
Slovenky sú Slovenkami a ešte Slováci sa majú stať Slovenmi.
Vedenie o genéze dvojkríža sa dostáva
touto cestou do širokej verejnosti.
Dvojkríž
Nitry
Ako bolo zasľúbené, tak sa stane.
Slovák je ten, ktorý čaká na Slovo Pánovo
a svojho veľkého pomocníka. Pretože Slovo Pánovo nás oslovuje v našom vnútri, a
keď podľa neho žijeme – obrazne povedané‚ vychádza z nášho vnútra (nitra), tak
Nitra je predurčená k tomu, aby v nej vzišla ruka Rytiera nesúceho dva spojené
rovnoramenné kríže, symbolizujúce pôsobenie dvoch Synov Všemohúceho Otca
Triglava – Syna Božieho Ježiša a Syna Človeka Imanuela. Im dvom je rovnoramenný
kríž vlastný – pretože je Ich súčasťou a Oni dvaja Slovo Otcovo ľudstvu
priniesli. Na znak neoddeliteľnosti pôsobenia Božích Synov sú kríže previazané.
Červená zástava symbolizuje krv preliatu
ľudstvom za utrpenie, ktoré sme spôsobili Synom Božím pri ich vteleniach na
Zemi.
Celý štít je posiaty malými rovnoramennými
krížmi a tvar štítu je tiež krížový.
Vedenie o týchto dejoch nesie ruka Rytiera
na Nitrianskom znaku.
Hjalfdar, Krišna, Lao-Tse, Zoroaster, Budha, Pán ABD-RU-SHIN, Mojžiš, Pán Ježiš, Mohamed a po druhý krát Pán Imanuel-Parsifal-Abdruschin.
Všetci, hoci každý v inej dobe a v inej
reči nám Slovo Pánovo a vedenie o Jedinom Bohu priniesli.
My ľudia sa Slovu i jeho nositeľom
klaniame..., ale kto z nás podľa Slova začal skutočne žiť?
Odkaz na originálny text: http://www.yaspis.sk/?q=06-04-02-sloveni
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára
Komentáre sú moderované.