6. 2. 2017

Rozdiel v sexuálnom správaní Európanov a migrantov

Martin Hruštínec

V jednej z relácii slobodného vysielača [1] Emil Páleš spomenul, že až z 95 percent človek koná impulzívne, bezmyšlienkovo. To znamená, že jeho správanie vyplýva z toho čo práve videl alebo počul. Keď sa lepšie pozrieme okolo seba, tak musíme uznať, že je to pravda. Inak by neexistovala reklama a napríklad človeka, ktorého nik nepoznal, by zrazu nevolila taká masa ľudí, vďaka čomu sa do najvyšších štátnych funkcií dostal.

Impulzívne konanie znamená, že idete do supermarketu pre jednu vec, ale odchádzate s desiatimi, ani neviete prečo.

Impulzívne konanie súvisí hlavne s pudmi, teda s našimi živočíšnymi potrebami – jedenie, vylučovanie, dýchanie, rozmnožovanie, spanie, inak povedané s tým čo potrebuje naše telo. Keď idete okolo cukrárne, tak väčšinový človek dostane chuť na sladké a ak tam aj rovno nevstúpi, tak si niečo sladké inde neskôr kúpi.

Preto neprekvapuje obrovské množstvo polonahých žien na výrobkoch určených pre mužského zákazníka. V mužovi sa pri pohľade zvýši sexuálny pud a podvedome (impulzívne) siaha po tomto produkte. Ak by to nefungovalo, tak by takýto druh reklamy neexistoval.

A teraz si položte otázku, aký impulz vyvolá u muža žena v minisukni, alebo s výstrihom, či s inak provokujúcimi módnymi prvkami? Presne taký istý, ako ktorýkoľvek produkt oblepený s rafinovane oblečenou či skôr vyzlečenou ženou. Tovar sa kúpi, alebo aspoň upúta pozornosť. Pri pohľade na takúto ženu na ulici, aj ona okamžite upúta pozornosť.

Európa je kontinent, ktorý bol za posledné stáročia vedúcim, čo je úplne zrejmé vo všetkom. Keď zoberieme fakt, že Európa kolonializovala svet, tak je jasné, že kolonizuje ten vyspelejší a teda schopnejší. Vedecké vynálezy, objavy a technologický pokrok sú opäť doménou Európy, neskôr sa pridala severná Amerika, ktorá vzišla z Európskeho človeka. Preto k Európe môžeme počítať aj bielych ľudí z USA a Kanady, ktorí sú potomkovia Európanov. V Európe, ktorá bola a aj stále je silným duchovným centrom, sa nekalé jednania museli skrývať a tým sa mnoho Európanov naučilo pretvarovať.  Ako tieto veci súvisia s témou článku? S Európskou vyspelosťou ide ruka v ruke mozgová činnosť. Európan vie kalkulovať, vie si uvedomiť určité pozemské veci. Napriek tomu, že koná impulzívne, pudovo, vie to celé vplyvom svojich rozumových schopností jednak skryť pred ostatnými a jednak vie si zariadiť beztrestné vyžitie pudov. Pôjde po ulici a tam jeho oko zazrie napríklad päťdesiat sexuálnych impulzov. V jeho vnútri sa niečo deje ale nik to nepozoruje, navonok sa správa bezchybne napriek tomu, že jeho pudovosť je vybočená z normálu, preto sadne za notebook a pozrie porno. Alebo navštívi striptízový bar, prípadne začne doma na manželku naliehať.

Prisťahovalci z blízkeho východu, či z Afriky majú iné vnímanie. Oni, ani ich predkovia, alebo ich civilizačný okruh nedokázali svoj intelekt tak prispôsobiť ako Európania. Sexuálny pud prisťahovalcov z tretích krajín sa teda prejaví viac priamejšie. To znamená, že pudovo podnietený migrant nebude hneď premýšľať nad tým, že ak znásilní ženu, tak ho chytia a pôjde do basy. Európan vidiac polonahú ženu si nedovolí ju znásilniť, lebo vie, že riskuje niekoľko ročné väzenie. Vie, že dnes nie je pri technickom pokroku problém vypátrať páchateľa, resp. je to jednoduchšie (DNA, kamery a pod.). Radšej zaplatí ľahkej žene a môže si pod ochranou pozemského zákona užívať koľko chce. Ale ten migrant nevie takto kalkulovať. On koná živelne, impulzívne. Tým nie sú myslení všetci Európania a všetci migranti, len určitý priemer a článok ukazuje základný rozdiel v reakciách na impulzy.  Nejaký migrant môže mať v sebe zakotvený silný duchovný základ a on, aj keby sa promenádovali pred ním stovky nahých žien, týmto impulzom nepodľahne. Ale žiaľ, väčšina ľudí svoje duchovné základy nechali zarásť burinou, tak potom u väčšiny ľudstva vystúpia, viac alebo menej, ich živočíšne reakcie a záleží už len na výchove, tradíciách a kultúre ako sa tieto prejavia. Samozrejme, znásilnenie je krajný extrém, ktorý u väčšiny populácie by k prejavu nikdy neprišiel, teda ani vtedy, ak by mali istotu nepostihnuteľnosti pozemskými zákonmi. Avšak "jemnejšie" sexuálne násilie je u Európanov skryté, u migrantov už viac viditeľnejšie.  

Možno, že toto je aj jeden z dôvodov, prečo si moslimky dávajú na seba burku, doslova vrece na hlavu. Veď ak v tej civilizácii, je tak obrovské množstvo mužov, ktorí nedokážu svojim intelektom ovládať svoje pudy a ich reakcie sú priamejšie – obťažovanie či už slovné alebo fyzické, tak je logické, že muži dali svojim manželkám a dcéram na hlavu vrece, aby bol pokoj. A ich civilizácia to prijala a stalo sa to normou, ktorú sa nik neopováži narušiť. Ale keď tento muž príde do Európy, vidiac doslova davy polonahých žien čo predtým nikdy v živote nevidel, tak je zákonite v sexuálnom vytržení. Navyše ak jeho intelekt nechápe, že sa môže dostať do problému s pozemským zákonom, tak sme svedkami tragédie.

Navyše kultúra týchto tretích krajín je  viac zmyselná. To znamená, že ich temperament je sangvinický - typický pre detskú dušu. Preto ich reakcie sú potom ešte zvlášť priamejšie, podobne ako u detí. Dieťa uvidí v obchode hračku, okamžite ju chce. Lenže ono nevie kalkulovať na rozdiel od rodiča vediac, že na tú hračku nemá peniaze, a preto sa rozplače. Dieťa koná vyslovene pudovo, impulzívne (s výnimkou sexuálneho pudu, ktorý sa rozvíja až pri dospievaní). Dieťa má hlad, okamžite chce jesť, nedíva sa na to, či zje porciu svojich súrodencov či rodičov. U dospelého človeka so sangvinickým temperamentom sa to prejaví okrem iného aj tým, že ak dostane nejaké peniaze, nedokáže s nimi kalkulovať, môže ich dokonca hneď minúť. Lebo sangvinik žije pre prítomnosť. Vzhľadom k tomu, že prichádzajúci migranti sú kombináciou sangvinického temperamentu a nižšej schopnosti pretvarovania sa, o to viac je tento problém vypuklejší. A o to viac si mnohé Európske ženy budú musieť uvedomiť svoje nesprávne konanie pozlotky, keď to predtým nedokázali podobrotky.  

Tu treba hneď dodať dôležitú vec. Ani temperament a ani nižšia schopnosť pretvarovania sa, či výchova nemôžu odobrať človeku vlastnú zodpovednosť za svoje správanie. Článok poukazu na psychologický profil migrantov a Európanov, ktorý nie je lichotivý. V konečnom dôsledku pre duchovný vývoj jednotlivca, či celej spoločnosti je nepodstatné či zlé chcenie je prejavované navonok alebo skrývané.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Tu môžte pridávať svoje komentáre. Komentáre sú moderované.